Fékszerviz



Fékszerviz minden esetben ajánlott, ha bármi problémát észlelünk!

 

Ha fékezéskor az alábbi tüneteket észleli, sürgősen keresse fel szervizünket:

- fékezésnél jobbra vagy balra húz az autó
- fékezéskor a kormány ráz-remeg ezáltal a futómű károsodhat
- fékezésnél fémes "rágó" hang hallatszik (elkopott a fékbetét)
- puha fékpedál, vagy hosszú fékpedál út

A fékjavítás hatékonyságát minden esetben a legmodernebb Energotest fékhatásmérő műszerrel mérjük és dokumentáljuk, így biztos lehet abban, hogy kiváló minőségű fékberendezéssel közlekedik!

Az elkopott, megbízhatatlan fékű autó is egy élet ára lehet. A féktárcsának nem szabad ütnie, ráznia, felületén nem szabad mély bemaródásnak lenni. Egy átlagos féktárcsa kopása max. 2 mm az újhoz képest.

Szervizeinkben az alábbi fékellenőrzéseket hajtjuk végre:
  • üzemi- és rögzítőfékek műszeres ellenőrzése
  • fékbetétek, fékpofák, féktárcsák, dobok cseréje
  • elektromos rögzítő fékekkel szerelt autók rögzítő fékjeinek beszabályozása, fékbetét csere
  • gyári- és gyári minőségű-utángyártott fék alkatrészek beszerzése
  • EFT fékmérés (mint a műszaki vizsgán)
Vállaljuk ABS , ESP , ASR rendszerek szakszerű diagnosztikai vizsgálatát és javítását. Cégünk ezen diagnosztikai vizsgálatokat BOSCH KST 670 típusú diagnosztikai géppel végzi.

blokkolásgátló fékrendszer (Anti-lock Braking System) egy olyan aktív biztonsági eszköz, amely megvédi, illetve megakadályozza az autó megcsúszását erőteljes fékezés esetén, továbbá segít a fékezendő gépjármű egyenesen tartásában. A rendszer lényege, hogy speciális, a kerekekre szerelt érzékelőkön keresztül érzékeli a kerekek blokkolását, és ekkor a másodperc töredékére kiiktatja a fékezést.

menetstabilizáló rendszer legismertebb rövidítése az ESP. Egyéb használatos nevei: VDC, StabiliTrak, DSTC, DSC+T, VSC, stb.

Electronic Stability Program, magyarul elektronikus stabilizáló program, vagy menetstabilizáló elektronika.

Feladata az, hogy ívmenetben korrigálja a jármű alul- vagy túlkormányozott viselkedését. Ennek érdekében a vezető közbeavatkozása nélkül szabályozza a motor fordulatszámát, illetve működteti egyesével a fékeket. Ha például egy jobb kanyarban az autó orra kifelé sodródik, akkor a jobb első és a bal hátsó kereket fékezi.

Az ASR (Anti-Slip Regulation) vagy más néven TCS (Traction Control System) egy olyan elektronikai rendszer, amely gyorsítás alatt azABS szenzoroktól kapott adatok alapján figyeli a kerekek forgási sebességét. Amennyiben érzékeli valamelyik kerék gyors fordulatszám-növekedését (megcsúszás), a rendszer beavatkozik a vezérlésbe, csökkenti a motor teljesítményét és megakadályozza a kipörgést.

Áraink:
 
- Fékjavítás , Fékszerviz: Rezsióradíj - 

Személygépjármű esetén  REZSIÓRADÍJ: bruttó  12.700 FT


Kisteherautó 3,5T alatti esetén Bruttó 13.970 Ft


 

Diagnosztika( fékhatás mérés) Vizsgálat    Bruttó fix 3.810 Ft
Kisteherautó esetén Bruttó fix 6.350 Ft

Az első óra után minden megkezdett félórát számlázunk.

Minden esetben igaz, hogy hozott alkatrészekre sem felelősséget, sem garanciát nem vállalunk! 

Az egyes szerviz feladatok elvégzésének munkaidő igényét AutoData adatbázis segítségével határozzuk meg. 

Az elírás és tévedés jogát fenntartjuk!


AZ ÁRAK AZ ÁFÁ-T TARTALMAZZÁK!
 

2015-12-15 18:47

Vissza